Merhabalar doğum hikayemle buradayim☺️
10 marta Kontrole gittim ve doktorum herşey yolunda olsa bile beklemenin faydasız olduğunu ters herhangi birşey olabileceğini söyledi ve bebek 12 marta kdar gelmezse suni sancıyla doğumu başlatiriz dedi benim gönlüm beklemekten yana olsa da birşey demeden moralim bozuk olarak eve geldim .Bu arada bebek kanala girmiş açılmam 4 cm .Geldim biraz egzersiz yaptım daha sonra 10 tane hurma yedim .Derken normal vakitte yattım.Sabah ezanina yakın saat 5 te karnıma bir ağrı girdi hatta bi post açtım sancı mi yoksa ishal ağrısı mi diye .O sırada ishalim diyorum ya ishal ağrısı ya sanci . Ağrının gelmesi de sık sık dkika tutuyorum 15 dk bir .İshal ağrısı diye eşime bal şerbeti yaptırdım . Belki 5-6 defa wcye gittim.Duşa girdim sonra Her ağrı girdiğin de eşime diyorum kaldır beni kaldırıyor yürüyoruz berabee derken kuyruk sokumuma masaj yapıyor ağrı gidiyor yatıyorum geliyor bazen öyle bir geliyor ki konuşamıyorum eşimi dürtüyorum.Firsat buldukça dua okuyorum Yunus a.s duasini aklıma ne gelirse .Eşime okutturuyorm.Rabbiyesiri okuyorum .Derken saat oldu 8,9,10 eşim beni sıkıştırıyor hadi hastaneye gidelim diye ben hala sancı değil diye düşünüyorum diretiyorum bekleyelim vs diye en son saat 11 gittik hastaneye.Disari da lapa lapa kar yağıyor.Eşim doktorun odasına gitti ben girişte oturdum doktor demiş kesin doğumu başladı onun diye.Derken eşim beni aldi bende gittim doktor muayene edince 7 cm olmuş acilman dedi yatış verdi .Direk doğumhaneye gittik . Hazırlıkları yaptılar serum lagman vs .Derkn açıklığa bakıyorlar bir kaç defa baktılar.En son doktorum geldi doğum başladı.İlk doğumum Hiçbirşey bilmiyorum.Ben de kendimi şartladim ne derlerse harfiyen yapicam diye .İkinirken sessiz ikinacakmişim vs ilkten yapamadım derken sonradan yaptım vs derken tam 13:05 oğlum dünyaya geldi .Cuma günüydü oğlum doğdu ezan okundu ☺️ Tüm bebek bekleyenlere bol bol dua ettim hala da ediyorum Rabbim herkese sağlıkla kucağına almayı nasip eylesin.Dogumunuz nasıl olursa olsun anne oluyorsunuz yolu yöntemi fark etmez .Normal bekleyipte olmasa bile imkanlar dahilin de ne şekil olursa olsun bozmayın moralinizi.Hamileliginizi de doğumdan sonra ki zamani da tadına vararak geçirin .Allah emanet olun🥰