La_Liberte Evet bizler kötü tecrübeden sonra travmalı olduk ister istemez. Doktorun odasına girerken tek düşüncem bir an önce ultrasonda görebilmek oluyor. Sonra kalbi atıyor sorun yok deyince derin bir nefes alıyor insan. Benim plesenta öndeymiş. Bir de rahim ağzına hafif yakınmış şu an ama 20-22. haftaya kadar yukarılara çıkar endişe etmeyin dedi ama ya çıkmazsa tedirginliği başladı bile. Kendimize telkin vererek bu süreci sağlıkla tamamlayacağız inşallah🙏🏻 Cumaya az kaldı, güzel haberleri almak dileğiyle🙏🏻🙏🏻💜