Deniz003 Selam kızlar hamileyken saç kesmenin doğru olmadığını söyler büyüklerimiz.sizce doğru mu hamile iken saçını kesenler var mı
Kbramsa Deniz003 ben kendim keserim bide sık sık uçlardan alırım hazır hormonlar tavanken saçlarım kendini yeniliyor diye. İlk bebeğimde de kestim şimdi de aynı hiiiç birşey olmuyor merak etmeyin😊
yasemin_- Deniz003 merhabalar, saç kesiminin gebeliğe yönelik bir zararı yoktur büyüklerimizin dedikleri hurafe 😅🙏🏻
gozdebaybars Deniz003 ben saçımı kestirdim 5. Ayımdan sonra bitkisel boyaylada boyattım kuaförde saçlarım çok dökülüyordu kestirdim rahatladım valla çok uzundu saçım şuan omuzlarımda çok rahatladım 🥰
Deniz003 Kbramsa çok sağol canım hamile birinden duymam iyi oldu benim de çok dökülüyor be uzadı doğumdan önce hafifler hem dedim ama kayınvalidem çocuğun ömrü kısa olur kestirme dedi🤣
Eymensmom35 gozdebaybars bende boyatmak istiyorum ya tedirgin oldum biraz kestirmemin kesmenin bir problemi yok hurafe tamamende boytmak için doktorum bişey demedi neden boyucaksın beyazın yok ki dedi sıkıldım dedim 😁 net bişey yok daha
Duygu388 37 haftalık hamileyim geçen gttim kestrdim dökülmem durdu en azından ucundan aldırdım zaten kaşımı bıyığımı aldrıp geldim valla miss gbi oldu
gulsuayan Deniz003 ben kestirdim 11-12 haftalikken filan 30+2 olduk şimdi çok şükür hurafe doktoruma da sormuştum ne alakası var saçla bebeğin inanmayın demisti