Selam kızlar klomen kullandım reglin 14. Günü yumurtlama takibi yapıyoruz doktorum hormon testi yaptırdı sonuçlar yeni çıktı hormonun biri çok fazla çıkmış klomenle alakalı olabilir mi bu kadar yükselmesi ne işe yarıyor tecrübeli arkadaşlar bilgi verirse çok sevinirim henüz doktorumla görüşemedim.
LH 7
FSH 5
TSH 1,4
PROGESTERON 0.05
PROLAKTİN 8
ESTRADİOL 229