Nazzlii merhaba, hayırlı doğumlar öncelikle,
Bebeğin gelişimi ya da 3 hafta önce 2 hafta geride oluşu maalesef ne doğum tarihini ne de çalışıyorsanız devlet tarafından size verilen izine ayrılış tarihini değiştirmiyor:) herşey tamamen son adet tarihinizle bağlantılı🤟🏻