FUNDACE ayyyy ben de 22+2 haftalığım. Grip oldum. 2 gün rapor yazdı doktor evde dinleniyorım. Ihlamur bal zencefil limon karıştırıp içiyorum. Mandalina yiyorum. Mercimek çorbası yaptım içtim. Bugün yoğun bakım yapıyorum kendime inşallah iyileşiriz. Yarın işe gitmek gerek .s