bussraozturk Hanımlar 32.haftamdayım bu gün üç oldu damla şeklinde sütüm geliyor. Normal midir ilk gebelik olduğu için tedirgin oldum göğüslerim aşırı derecede kaşınıyor. Uyarmamak için kaşımıyorum. Bu durumu yaşayan var mı acaba ?
Handenyildiz bussraozturk ben 20+3 üm 19 dan beridir geliyor ama bu günlerde gerçekten aşırı aşırı kaşınıyor dayanamayacak derecede oluyor hatta kaşıdığımda da göğüs ucum yırtılacakmış gibi açıyor ve yırtılıyor
bussraozturk Deniz2961 yok hiç bi şey yapmıyorum. Göğüs ucu kreme başlamayı düşünüyordum ama süt gelince baya tedirgin oldum onu da kullanmak istemiyorum bu süreçte.
bussraozturk Handenyildiz benim de çok aşırı kaşınıyor ama kaşımamaya çalışıyorum. Sende kaşıma bence daha da tetiklersin sütün gelmesini
Handenyildiz bussraozturk ama şuan sütümüzün gelmesi iyi birşey bence süt kanallarımız maşallah geniş demek ki bebeğimiz süt problemi yaşamayacak inşallah 🙏
bussraozturk Handenyildiz evet o yönden de düşündüm inşallah sıkıntı çekmeyiz de bebişlerimizi güzel güzel emziririz 🥰☺️☺️