Sonunda ben de doğurdum kızlar nerden baslayacagimi bilmiyorum kisa yazacagim ama dünyanın en güzel duygusu olduğunu soylemekle baslayabilirim. Bilen bilir doktorum 39 da muayene ettiginde açıklık 2 cmde kalmisti bir haftadir ve rahim agzinda yumusama vardi. İstersen suni sanciyla baslatirim kararı sen ver ama bir hafta daha vaktimiz var düşün dedi. 39+5 teki komtrolde de hic sancim çıkmayınca başlatmaya karar verdik ve pazar günü yani 40+1 e gün aldik. Doktoruma çok güveniyordum ama karar vermem yine de zor oldu. Sonunda pazar günü sabah 9 da hastanedeydik tahliller vs yapildi dünya tatlisi ebemle tanıştım 10 da serum vermeye basladilar rahim agzini yumusatmak icin ilaç verdiler ve hafif adet agrisi gibi agrilar basladi. Baslamadan muayene de etti doktorum ve 4 cm di sancisiz ama ben gitmesem daha fark etmeyecekmisim. Açıklığım hizli ilerledi sanci da giderek artiyordu 2 saati bulmadan 7 cm oldu ama dayanilmayacak gibi degildi. Ve zurnanin çaldığı yer 😄 agrilar cok artinca dayanamadim bi daha muayene ettiler ve 9 cm🥳 seruma devam denilip hafiften ikinmaya basla dediler henüz odadaydik çünkü bebegimin basi bir türlü düzgün yerlesmiyordu. Sanci tavan yaptiginda 10 cm olmuştuk doktorum hadi dogumhaneye dedi ama o an bile sancidan ne dedigimi hatirlamiyorum doguma gittigimi bile idrak edemedim. Sonrasi zaten ıkınma meselesi. Dogru ikinmayi ebe gösteriyor zaten birkaç ıkınmayla da kızımın agladigini duydum🥰 Şimdi yanimda uyuyor sormak istediklerinizi sorun firsat buldukça cevaplarim. Suni sanciya karşı da ön yargili olmayin çünkü bence gercek dogum sancisindan çok da farkli degildir . Burdaki herkese de dua ettim. Hepinize hayirli doğumlar 🥰