gldn065807 newbabyno2 doğum yapalı 14 gün oluyo aynı benim karnımda dumduz oldu hiç doğum yapmamışım gibi
nonparisienne newbabyno2 Genetik olabilir, spor geçmişi olabilir. Bir elin parmakları bile bir değil, doğumdan sonra dikkat edip hafif egzersiz yapmış olabilir, olabilir de olabilir yani 😅
zeytinkiz newbabyno2 kadın cok kılo almamış Kı catlak bile yok 🙄 kollar bacaklar şişme iş göbek normal yani normal dogumda yaptıysa 1 ayda ortalama gidiyor bütün göbek. Eski hamile kaldıgım kıloya dönüyorsun aşırı kılo alımı yoksa 🤭 Bende 85 ile hamile kaldım 91 ile doguma girdim nor al dogum yaptım 1 ayda 86 ya düştüm ama ben hiç hareket etmiyordum sadece cocukla ilgileniyorum birde düşün hareket edip koöturanlar ev işi falan yapanlar cok rahat verıo hamilelik kılosunu
gldn065807 Elfs yok canım kullanmadim ama böyle kendiliğinden gitmeseydi kullanacaktım ben doğumdan çıkınca nerdeyse dumduzdu şuanda hiç yok çok kilo almadım belkide onun etkisi var 9 kilo almıştım
Elfs gldn065807 korse kullanımını da önermiyorlar ben de o zaman doğumdan sonraya bırakayım korse alma olayını belki benim de sizin ki gibi olur. Gerçi ben normalde de zayıfım ama göbeğim var 🤣 32+2 haftalık hamileyim ben de toplamda 1.5 kilo aldım başta verdiğim için.
gldn065807 Elfs sen zaten hiç almamış gibi bisey sin direk gider bisey kalmaz benim doktorum normalde önermişti hemen takabilirsin demişti ama doğumdan sonra kullanma sana gerek yok dedi valla bebisle bide onla uğraşamam 😅
gldn065807 T-N66 dıkisim var canim iki tane şükür hiç zorlanmadım doğumun hepsi zor bu bir gercek o yüzden hiç kendini kasma zaten Rabbım hangisini nasip ettiyse onu yaşarsın