Bence bi doktora görünün benimde suyum sızıntı şekilde bitmişti 38. Haftadaydı sanırım artık hiç suyu kalmamıştı bebeğin😞 bazen akıntı da su gibi oluyor ama çok nadi, biliyorsunuz daha kıvamlı oluyo akıntı. Benimki yatağa geçmişti artık sızıntı öyle doktora gitmiştim