blackwhite Şuan 36.2 de 3200 haftaya 3500 oluyor sizce haftaya sezeryan yapar mı tecrübeli annelerimiz ?
ElifKarata blackwhite 38+0 haftam ve hala beklıyor doktorum bugün geldim doktordan kılosu 3900 boyu 56 cm mış hala sezaryen demiyor sancılarımın gelmesini beklıyor ve 37+0 da 3500 dü 1 haftada 400 gram almış şok oldum normalde 200-250 gram arası alıyordu
MerveBeyza blackwhite Ben 3600 doğurdum bebişimi normalle hemen 3500 kiloda sezeryan demezler bence dememeliler
Seyhan34 blackwhite 4 kiloya kadar sezaryen yapmıyorlar diye biliyorum benim sezaryenlerim zorunlu oldu biraz normal doğum yaparsın inşallah senin için daha iyi olur
blackwhite ElifKarata bizim ki de öyle işte doktor 3500 geçerse sıkıntı Dedi bize dokTora göre de değişiyor 4 kg nasıl normal Doğum yapacaksın ama 😭
Babyboy24 ElifKarata aynıyız bende 38+0 bakalım hamgimiz önce doğuracak😊 benim bi tanıdığımın bebeği dört buçuk kilo doğdu normal doğum ile doktorlar kilosunu daha az söylüyorlardı yani ya daha az ya da daha fazla çıkıyor doğumda kesin bi kilo veremiyorlar ultrasonda tedirgin olma boşuna
ElifKarata blackwhite çatın müsaitse 5 te doğurursun diyor ama daha catı muayenesi bile yapmadı sancın Yok diyor biraz sancıların başlasın ozaman çatı muayenesi yapacakmış duruma göre son ana kadar bekletecek beni normal için
ElifKarata Babyboy24 insallah öyledir canm bakalm Doğum hikayeni beklıyorm sabırsızlıkla sancıların varmı?
ElifKarata Albertos sağol canm darısı sizlerin basına hayrlısıyla hep beraber alalım sağlıklı olsunlar da en önemlisi o 😇😘
Cnnckr ElifKarata benim bebeğim de dün geçen haftaya göre 400 gram almış şekilde ölçüldü. Doktora nasıl 1 haftada bu kadar kilo almış olabilir diye sordum. Terazi gibi düşünme bunu dedi. Geçen hafta biraz az ölçmüşüzdür bu hafta biraz fazladır. O yüzden arada o kadar fark görünüyor olabilir dedi. Zaten bu ölçümlere göre dogan bebek duymadım. Hep kilo olarak biraz asagıda doğuyorlar. Sanırım ultrason çok da güvenilir bir tartı sayılmaz :)
Tuba704 ElifKarata ne güzel ya inşallah hayırlısı olur benimde doktorum çok ısrarcı bende çok istiyorum ama kramplar geldikçe oturup ağlıyorum nasıl çıkacak bu minik diye😂 Dilerim harika geçer ve bizimle doğum hikayeni paylaş lütfen🙏
Askile ElifKarata 39haftalik olduk. Bizde dün gittim bebe 3.500 kilosu ağrım falanda yok normal olacak dedi büyük ihtimal
Babyboy24 ElifKarata ah keşke olsa bir an önce doğurmak istiyorum artık ağırlaştım hiç bir doğum belirtim yok 🤷🏽♀️
Kubrw Busrasahin7714 olabilir ama sor bakalim kaç tane dikisi varmis arkadasinin onuda geçtim artık devlet yasakladi zaten 😊
Nur_akdg blackwhite benimde 4.129 gr dı son muaynede sancımı bekledik normal doğum yaptım 😀 40. Haftamda