Geçen hafta bezmialemde yaptırdım.. normal kontrollerimede oraya gidiyorum perinatoloji yaptı mehmet bey kesinlikle tavsiye ederim güler yüzü hoş görüsü anlayışı herşeyi en ince detayına kadar anlatması fevkalede diyebilirim.. ücreti 800 tl idi ama değer cd,resim,birde yenidoğan bebek paketi hediyeleri vardı. 🥰