Bydzz Kızlaar 38+1 oldum ve dün sabah uyandıgımda sanki karnım küçülmüştü aşağı inmişti ama bildiğiniz küçülmüştü yanı yaşayan var mı doğum mu yakın acaba
suscarparimm Bydzz Bebeğiniz aşşağıya indiyse kanala girmiş demektir doğum habercisidir sağ salim kucağınıza alırsınız inşallah