Karelinannesi
Hala hafif leke dışında sökülme yok. Sadece peçeteye sildikçe geliyor. Çok hafif hafife ara ara adet ağrısı gibi ağrı. Sabah 8de doktordayım nasipse.
Bu arada alakasız olacak ama bir postta gördüm. Bursa Osmangazi yazmışsınız. Neresindenn. Doğma büyüme Bursa Osmangaziliyim :)