Bazı yorumları görünce içimden çok şey geçiyor söylemek için ama susuyorum.
Herhangi bir konuda iddia ediyorsanız, kesin konuşuyorsanız lütfen önce titrinizi belirtin ki sizlere inanalım ve bir şeyler öğrenelim. Boyanın zararlı olmadığına dair tek bir kanıt rica ediyorum savunan arkadaşlardan.