T1996 Benim otururken, yatarken, yürürken… Kısacası sürekli oluyordu; bir aralar afedersin tuvalete girmeye bile korkar olmuştum. Ama zamanla hafifledi; hâla oluyor ama öncekiler kadar şiddetli değil çok şükür. Çünkü sürekli hareket ediyor bebeğim. Ama o haftalarda her kontrolde makat geliş duruyordu ve her hareketinde altta bir ağrı oluyordu maalesef 😏
Makat ağrısı, çatı ağrısı… Zamanla hafifler inşallah senin de 🙏🏻🌹