SedaDerin Dün hastane kontrolünde bebeğin baş çevresinin 3 hafta önden gittiğini normal doğum yapamayacağımı söyledi doktor. Böyle olup normal yapan oldu mu acaba . Kaç cm le normal doğdu bebişleriniz 🥰
Deletedmom_30 SedaDerin az once bi fake hesap vardi(erkek) onunda adi sedaydi simdi sendee 2 dakika once girmissn cm falan soruyosn burnuma pislik kokusu geldi
Buseyllzr Deletedmom_30 benim aklıma da o geldi valla ama bu kadar bebeğin önden gitmesini felan bilmiyodur heralde diye düşünüyorum 😂
SedaDerin Deletedmom_30 eski hesabıma giriş yapamadığım için yeni üyelik açtım . Forumda çok işim olmuyordu açıkçası ilk sorum bu . Uygulamada bebeğe bakıyordum sadece . Derinde Kızımın adı . Erkek yada fake değilim . Rahat olabilirsin . Bebeğin baş çevresini de tatbiki cm olarak soracağım . Kaç hektar kaç dönüm falan Mı deseydim ?
Hazal-karabulut1 Normal doğum yapamazsın büyük ihtimalle benim de ilk hamileliğimde 2 hafta öndeydi buna rağmen yapamadım. Tabii en iyisini doktorunuz bilir
Deletedmom_30 Buseyllzr burda basliklardan kopya cekmis bile olabilir sapik manyak cok 😂 cm falan sormasi tuhafima gtti 😂
Buseyllzr Deletedmom_30 sevdiğim bı uygulama bu vardı burdan da yavaş yavaş soğumaya başladım valla hangi erkeğin aklına gelir kız ismiyle fake hesap açıp hamile bebek bekleyen kadınlara böyle cinsel şeyler sormak nasıl bı adilik bu anlamıyorum ne hallere düştük inan kızım olcak korkuyorum Rabbim böyle insanlardan korusun evlatlarımızı 🤦