1eda8 dün gittik 31+1 de 1680 gr. Karın çevresi 1 hafta geri çıktı 🥺şekerden dolayı diyet yapıyorum son zamanlar diyete uymadım hiç öğün atladım falan inşallah ondandır. 10 gün sonra yine gideceğiz o zamana kadar saatli ve düzenli beslenicem inşallah ara kapanır bir alttan çok sancım oluyor ama çok şükür şimdilik rahim ağzı kapalı siz de oluyor mu sancılar batmalar vs?
Daha hazırlıklara başlamadım ben deterjanlar bugün gelecek nisan sonuna kadar yavaş yavaş yıkarım diye düşünüyorum, sonra da çanta.