Rabiadogusoy 39+6 dan merhaba, ne nişan, ne ağrı, ne sancı, benim kızım dönmemiş bile sanırım yolu bulamadı 😁 oğlum 39. Haftada bi sabah aniden suyuyla gelivermişti. Kız çocukları erken gelir diyorlardı ama nerdeeee 🤦♀️ sağlıkla sıhhatle gelirler inşaallah.