ElaMirza Sezeryan doğum dan sonra normal dogum yapma sansimiz varmı arkadaşlar. Ben ilk oğlu mu normal yaptım şımdı 40+3 hamileyim ve bu sezeryan olacak peki ben daha sonra normal dogum yapabilirmiyim? Olursa kac yıl sonra