MerveeD Sumbulu Ben lansor kullanıyorum ama bulantı ilacı kullanmıyorum bulantım olmadıgı ıcın İlk zamanlar kullanıyordum o zaman da lansor kullanmıyordum
Baharistan Yarın doğumum var hala kullanıyorum hiç bırakmadım sabahları aç karnıyA.Aksamlarıda 2 adet prilam kullandm