22+6 bugun detayli ultrason randevum vardı ölçümler bir hafta geriden gosteriyo ve sol bobegi olması gerektiğinden biraz büyük dedi genelde erkek bebeklerde oluyomus bu durum sonradan duzelebiliyomus… bu haftalarda bir hafta geriden gelmesi de biraz riskliymis son haftalarda normal karsiliyoruz ama suan gelişim geriliği mi var anlamamız için bir ay sonra tekrar gel gelişimini gozlemleyelim dedi biraz canim sıkıldı açıkçası boyle bi durum yaşayan sonrasinda duzelen var mi merak ettim…