Merhabalar, benim pcostum ben ve 30 temmuzda kürtaj oldum bebeğimin kalbi durdu. İlk olduğu için araştırma yapmadılar olabilir demişlerdi. Bu ay klomen kullandım ve ovulasyon takip ettim. Son adet tarihim 8 mart dün erken gebelik testi yaptım negatifti. Bugünde kahverengi lekelenmem olmaya başladı. Sonradan hamilelik olabilir mi yoksa adet mi oluyorum. Aşırı göğüs ağrım bel ve kasık ağrım var. 22-23-24-25 bu tarihlerde yumurtlama be çatlama oldu son ilişkide 25 mart daha erken mi sizde yoksa arrık çok geç mi 😀