Kızlar başka bir il deki lcw dan hamile kot pantolon aldım. Bulunduğum ile geldim neyse evde denedim 5-10 dk , çok hoşuma gitmişti ama durdukça ilk doğumumdan olan sezaryen yerime baskı yaparak çok acıttığını farkettim esneme payı yok çünkü yani ligralı vs değil. Etiketini koparmıştım çünkü çok beğendim giyecektim 😔 etiketleri fişi elimde ama. Burdaki lcw ya götürsem değişim olur mu? Keşke giyebilseydim tam ameliyat yerime geldi çok ağrıttı ☹️