4 hafta önce serklaj oldum sürekli yatmak zorundayım yürüyüş vs hiçbişey yapamıyorum ve 2 gün önce yapılan şeker yüklemede şekerim yüksek aynı zamanda amniyon sıvısı üst sınırda cıktı diyet uygulamam gerekiyor. Aynı durumu yaşayan annelerimiz neler yemeliyim neler yapmalıyım tecrübelerinizi paylaşırsanız çok memnun olurum. 26+6 haftalık oldum şuan.