Binnur81 Burcusenkoc ay ne güzel sakin ol tadını çıkar 39 haftamdayim bnde bı an önce girmek istiyorum Allah’ım yardimcin olsun
Zynp44 Burcusenkoc ayy ne güzel bende 38+0 da istiyorum 3 haftam falan kaldı daha tam olarak gün alamadım ama 🥲 nasıl güzel heycan sağlıkla büyüsün inşallah 🙏
Serapmehmet_19 Burcusenkoc kuzum bana da dua et olur mu ağırlaştım iyice zorlanmaya başladım 38+2yiz bizde sağ salim bi an önce kavuşayım bende oğluma, seninde hayırlı ve kolay doğumların olsun inşallah, heyecan var mı canım, bu akşam sanırım doğumun
Burcusenkoc Serapmehmet_19 ederim tabi ki 🤲🏻 Evet 8 de akşam senin de tez zamanda sağlıkla kolaylıkla olur inşallah 😇