Kızlar b3n doğum yaptım minnakim yanımda yatıyor şimdi çok şükür ikinci sezaryan biraz ağrılı oldu ama korktuğum kadar değil rahat geçti 37 haftalık erken gelen bir minigim var biraz zayıf ama inşaallah gittikçe kilo alır sormak istedikleriniz varsa sorabilirsiniz