Dün aksam yemeginden sonra kusmalarim basladi her gun aynu oldugu icin ilk etapta önemsemedim ama geveye dogru artik yesil ardindan da siyah su kustum defalarca resmen normal mi bu
Prillam iciyorum 4 adet ve folbiol 1 adet baska ilac kullanmiyorum, zehirlenme oldugunuda sanmiyorum evde herkes ayni yemekten yedi ama şu saat olmus gece 11 den beri saatte 2 kez olacak sekilde kusmaya devam ediyorum artik vucudum sivisiz kaldi mecbur su iciyorum heri çıkartıyorum cok yoruldum midem sirtim karnim cok agriyor 🥺