Sbl49 Kızlar 15+1 hftalik gebeyim ikili tarama testti hala yptrmadm pzrtsi giderz dedi kaynanam geç kaldgmi sylyrlar test için sizler kacinci hftada yptrdnz
HilalEyce Sbl49 büyük ihtimalle yapmazlar üçlü tarama günü gelmiş zaten ben ikiliyi 11+6 da yaptırdım.
DeneyimliAnne Baya geç kalmışsın yapmazlar 3lu yaparlar ama onun içinde erken 16 haftalikken tekrar gitmen gerekir.
Sbl49 Ya en son gttgmde geçen ayin 9 da bu ay başı için desi doktor ikili tarama için Kaynanamda dedi Pazartsi giderz cinsiyet ogreblmek için oda geç gitmek istyr dün ogrndm bnde kuzenim dedi geç kalmssn ikiliye
Nuktella Sbl49 doktorunuzun kontrolden sonra verdiği kağıtla hemen gidip aynı günde yaptırmanız gerekiyor zaten buradan geç kalmışsınız. 3lü veya 4lü taramanızı yaptırırsınız dert etmeyin
Canpolat Sbl49 ikili geçmiş artık biraz bekle 16 da git üçlü yapsın doktor zaten ikili ile üçlü test sonucu aynı çıkıyor hemen hemen
Pirayeee Sbl49 ben 10+5im ultrasonda 11+3 çıktı doktor dün önce erken dedi, uzakta oturduğumu söyleyince bebeği ölçtü yapılabilir dedi kendi ölçümleri tamamladı kan verdim haftaya sonuçlar çıkar dedi
Cananyildiz Sbl49 canım ben yaptırdım kafam rahat olsun diye ama zamanı gecmis zaten düşünme 3lu testi bi araştır