Aloneanqel Kızlar durumlar nasıl? Doktor cinsiyet tahmininde bulundu mu? Bir de benim gibi erken gebelik şekeri çıkıp diyet yapan var mı?🥺
_ozlmm Aloneanqel gebelik şekerini nasıl anladınız acaba doktorunuz test falan mı yaptı yoksa sizin belirtiniz mi vardı bu ara benimde çok kafama takılan bir durum da o yüzden soruyorum
Aloneanqel Sarahh sanırım bende o şekilde olacak. Aslında ilk hamileliğimde başka doktora gitmiştim %100 kız , detaylı da gel haklısınız diceksin demişti ve haklıydı 😃
Melekprenses Bizde yarın 12 oluyoruz çok şükür açlık şekeri benim sınırda çıktı diyet önerdi.. Cinsiyet için kesin değil kıza şuanlık kız görünüyor dedi.. Salı günü tekrar kontrolüm var ikili test sonucumu alacağım bakalım o zaman ne diyecek
Srfe Aloneanqel bulantım istahsızlıgım var ama istifra yok anca mideme bir şey dokunursa ağrı vs oluyor bir de uyku halimde cok yok arada oluyor yorulunca ozellikle ki kaldı ki cabuk yoruluyorum 🤷🏻♀️ Maşallah canm sanada
Aloneanqel Srfe şu 2. trimester a bir geç de hayırlısıyla , kilo almiim diye yememek isteyeceksin ama içinde birşey seni aç hissettirecek hep.😃