mehtap28 tamam işte sınır 2.5 demek ki sizinde buralarda bi yerde. Benim 2.6 çıkmıştı 2.4 e düşmüş. Yemek tuvalet harici kalkma dedi bana da. İncelme başlamış dedi. İnceldikçe açılma oluyormuş çünkü daha erken olduğu için yatıyorum. Hiçbir şey yok bende de belirti falan. Bu erken doğum riski 25. Haftada başladı şuan 28. Haftadayız yani en az 35 i görmeliyiz dedi 1 buçuk ay yatacaksın dedi. Zaten 35 ten sonra ciğerler tamamen gelişiyormuş. Tüm ilaçları keseceğiz, ne zaman doğarsa artık 😊 inşallah sapsalim o günleri görürüz. Bide bedelli askerlik çıktı şimdi 21 gün eşim yok haftaya gidecek. O yokken kesinlikle doğurmak istemem hem çok erken hem yalnız. Psikolojim çok kötü olur o yüzden hep yatıyorum biraz rahim kendini toparlar hem ama çok şükür iyiyiz 😊