Kadriye_hamza Merhaba hanımlar. Normalde bebeğim regl döneminde göre 14haftalik gelişimine göre 16haftalik. Şimdi ben sayarken hangisine uymak lazım. Regl döneminde mi yoksa doktorun söylediği 2 hafta önden gidiyo die gelişimine göre mi
Ozgeozgul Kadriye_hamza regl döneminize göre bebek sadece haftasından önde ilerleyen zamanlarda bu değişebiliyor
Busra2835 Benim de o haftalarda 2 hafta önden gidiyordu gelişimi şuan 25 haftalık olduk gelişimi 1 hafta önde yani o değişebilir doktorlar da âdet tarihini dikkate alıyor