En iyisini doktorun bilir ama bende sahurda yiyorum öğlene kadar yemiyorum işyerinde, 30 haftalık gebeyim oruç tutmuyorum sadece su içiyorum ama çok da bir şey yemiyorum o halde bile etkilendiğini düşünüyorum artık bol su içsem de yemek olarak çok üstüne düşmediğim için beslenemiyor sanırım o yüzden yemek düzenimi değiştireceğim. Sizde riske atmayın derim