Emrezgi Bu sabah kalktigimda şok tarafimda ara ara giren sızı şeklinde ağrım oldu normal mi 8 hafta 4 günlük hamileyim dün adet gunumdu adet olamayinca olan bir sizimi acaba
suscarparimm Emrezgi Bende o ağrıları yaşıyorum adet ağrısı gibiyse normal ilk haftalarda daha şiddetliyse ve lekelenme varsa ciddi bi durum ama yoksa korkulacak birşey değil rahim hazırlamasından dolayı kaynaklanıyor
guzelbebegimmmmm Emrezgi başlarda böyle ağrılar yerleşme kanaması derler. Bi de rahim artık büyüyeceği için de ağrılar sızılar olur. Kan vs görürseniz mutlaka geciktirmeden doktora gidin🌸
Sdt3456 Emrezgi canım 12. Haftamdayım hala var o agrılar yerleşme agrısı bebek buyuyor onun agrısı olan şeylermiş bunlar panik yapma
Emrezgi Bende kanama yok hayır sadece su an sol tarafım da üsutursunde batma olur ya ara ara girip çıkıyor başka bir belirti yok kasıkta da var karın bolgemdede ondan sormak istedim