Kızlar devlette kontrolüme devam ediyorum arada özele gidiyorum. 16 haftalık hamileyim. Ama doktor öyle kalbi beyni hakkında bilgi vermiyor ölçüm yapiyor suyuma bakiyor herhangi bir sıkıntı yok diyor genelde. Acaba kalbine vs bakmıyor mu? Ya da bakiyor sorun olmadığı için mi bir sey demiyor? Ya da detayli ultrasonu mu beklemeliyim?