Çok bekledm bu postu açabilmek için çok şükür açtım. Evet güzel anneler sizde durumlar nasıl dün kontrole gittim doktorum suyun sınırda bol bol su iç dedi ama kızıımın keyfi yerinde 99 gün kaldı ve ben daha oynarken göremedim hiç gündüz hep uyuyor çikolata da yedim nafilee geceleri ayakta olcaz anlaşılan 😀