Sevoz Yatarken rahatım ama ayağa kalkınca kasıklarımda ağrı hissediyorum. Bebek hareketi azaldığı için de endişelendim ama ağrıyla alakalı galiba. Bugün doktora gidicem ama yaşayanınız var mı hiç
Duygu_12 Sevoz doktor ne derse yazsana canım bnm de bebek hareketleri az agrin var kontrolim haftaya sali özelede gitmek istemiyorum
Merikooo Bnmde öyle aynı haftadayiz bugün 29+6oldum ama kemiklerim çok ağrıyor ayağı kalkınca kasıklarım ağrıyo öğrenince yazar mısın bnde ayaktayken otururken eskiye göre bebeğin hareketlerini az his ediyorum uzaninca arada his ediyorum
Sevoz Merikooo aynı bende. Ayaktayken de hissederdim şimdi yatınca bile çok nadir. Bide kasık ağrımdan hiç daha anlayamıyorum. yazarım canım öğleden sonra randevum
Sevoz Duygu_12 canım öğleden sonra randevum yazarım tabi. Bikaçımızda da olduğuna göre yalancı sancılar olduğunu düşünüyorum ama bebek hareketi azalınca korktum. Umarım normal bi durumdur
Sevoz Duygu_12 su gelişi ve açılma var dediler yatış verdiler canım malesef. Doğuma kadar burdasın dedi doktor. 1 aya kadar uzatmaya çalışıcaz dedi. Hastanede tekim moral bozmak istemiyorum ama dokunsalar ağlıcam. İnşallah normale döner