Rumuz_07 ben sleepy almıştım ve maalesef iyi diye stok yapmıştım ama bebeğim pişik yaptı hatta mantara çevirdi doktor bezini değiştirmemi söyledi bazen en pahalı bez iyi gelmez aksine en ucuz bez iyi gelebilir dedi baby turco aldım o güzel geldi onu kullanıyorum şimdilik gerçekten yeni doğum yapacaklar asla stok yapmak gibi bir hataya düşmeyin bebeğe her bez iyi gelmiyor tenleri çok hassas oluyor kabul etmiyor