Eslemezgi Bu atak meselesi nezaman biter 4aylikken başlayan atak 5aylikken bile devam ediyo ne gunduzumuz var ne gecemiz sizde durumlar
Busragonullu32 Eslemezgi al benden de o kadar 4 aylıkken başladi devam ediyor dayanacak gücüm kalmadı sinirden saçımı yolmaya başladım artık hiçbiri türlü susturamiyorum uyutamiyorum mama desen içmiyor Rabbım dayanma gücü versin 4 .ay atağı çok zormuş
erdem_agah Eslemezgi 39 aylik oğlum bence hala atak donemleri devam ediyor. Bazen bir anda o kadar değişiyor ki. Taniyamiyorum resmen. Sonra uysallasiyor. 5 aylık felanken de ben çok hissederdim atakları. Ve gerçekliğine kesinlikle inanıyorum
suscarparimm Eslemezgi Ah ah hala arada atak haftalarına girdiği oluyor ve hayır dediğim zaman daha da çıldırıyor yapıcı olmaya çalışıyorum ninniyle kucağıma alarak şarkı söyleyerek konuşarak sakinleştirmeye çalışıyorum
Eslemezgi Busragonullu32 hemde nasıl benim kızım şuan 5 aylık hala var aynı ne uyuyo ne ek gıda yiyo ne emiyo hiç birşey