Nuktella Ağır geçirdiğim bir grip doktorum haliyle sadece parol ve pastil verdi. Sizler hiç grip geçirdiniz mi? Nasıl atlattınız?
asyaninanneyim Nuktella evet evet iğrencti 16 gün yattım gripte değil boğa ağrısı kusma üşütmüştüm sadece ve ilaç kullanamadıgım icin 16 gün sürdü 😒
Minnakkurabiyeveannesi27 Nuktella ooo çok kötü atlattım hemde kuzum bol bol ıhlamur ballı süt içerek geçirdim şükür
Jan91 Nuktella kovid oldum, grip gibi gecti, ihlamur, zencefilli çay, balli çay, bol bol suvu tukenmek lazim cabuk ciksin diye
Nuktella Minnakkurabiyeveannesi27 süt ürünleride tüketemiyorum ıhlamurdan devam edeceğiz sanırım 🤦♀️
Cakmaafrodit Nuktella geçirdim kuzu iki kere hemde kritik zamanlarda geçen kontrole gittim çok iyilerdi tasa etme birşey olmaz