Sweetbabyy Kızlar her gece aynı 5-10 dk boyunca 3 sn de bir bişey atıyor araştırdım hıçkırık olabilir yazıyor nekdr doğru bilmiyorum tabii sizde de oluyor mu ?
prenses_annesii2603 Sweetbabyy hıçkırık tır o bildiğim kadarıyla midesi büyüyor ondan böyle oluyormuş
Eliffefee Sweetbabyy hıçkırıktır canım bndede oluyr bazen gece bazen gündüz pıt pıt dakıkalarca atıyor ❣️🤗
bebekrehberi Sweetbabyy ben 33. Haftaya geçtim bugün artık. son iki haftadır bazen günde iki kere oluyor. Bir iki doktor videosu izledim. Normaldir diyorlardı. Kendi doktoruma haftaya sorucam. Ama normal bi şey olduğunu bilmek güzel.
Sweetbabyy prenses_annesii2603 Bende öyle okudun amniyon sıvısı yutarmış ve hıçkırık tutarmış yazıyordu ama doktora sormak aklıma gelmiyor hiç
bireylulmeselesii Sweetbabyy ileri haftalardaysanız hıçkırıyordur. Bizim artık günde 2 3 kez oluyor. 35. Hafta