nese-nese bende 23+4 üm. Ramazandan önce halsizdim daha çok zorlanırdım. Oruç tutmaya da tereddüt etmiştim. Çok şükür başından beri tutuyorum ve inanılmaz şekilde oruçluyken daha enerjik ve dinçim. Bebek de zaten 1 hafta önden gidiyordu :)
Doktorum da dene haline bak karar ver demişti. Bir zararı olsaydı net şekilde tutma derdi. Kendimi çok iyi hissediyorum:) Ramazan’ın bereketinden midir nedir. Aksattığım namazlarını da toparladım. Ramazan çok güzel vesile 💙 Allah hepimizinkini kabul etsin ve kolaylık versin bize 💓