Babik ben göğüs hastaliklarindan randevu almanızı tavsiye ederim ben öyle yaptım şükür elhamdülillah iyiyim.
Gece gündüz iğrenç bişey ne uyutuyor ne toplum içinde iki dakika yutkunmadan durabiliyorsun.
Sürekli ihim ihim ohom ohom diyosun.
Onu geçtim bir de öksürüyordum aman aman.
Bu arada sizde girtlakta(boğaz değil daha aşağılarda gırtlakta) bı gidiklanma hissi var mı ? O da alerjik geniz akintisina işaret çünkü