Bahar54 Ffatma daha erken gitmek istemenizin sebebi nedir :) esiniz ve sizin tibbi hikayenizi alirlar en fazla belki bir kac kucuk kan testi. Ama saglik ocaginda kalp atisi duymak icin daha cok erken sanirim.
Ffatma Bahar54 yok canım 7eylul cuma günü randevum var da çok yakın değilim sağlık ocağına. O gün de hastane randevum var ikisi sıkışacak diye önden gitsem diye düşündüm. Bu arada 26.haftam bitecek oburlerine gitmedim.
muhteriz Ben ikinci izleme bikaç gün erken gittim aşı günüm denk gelmişti gitmişken tahlillerimi de yaptılar ama sizinkini bilemiyorum