Arkadaşlar merhaba 24+3 haftalık hamileyim. Hamileliğimin başından beri kusuyorum maalesef prilam vs hiç bişey işe yaramadı doktorumda zofer verdi mecburen. Verdiği günden beri kullanıyorum ama çeyreğini içiyorum ilacın sadece zaten çok küçük hap bide onu dörde bölüyorum yani yetiyo bana sayesinde yemek yiyebiliyorum. Ama son haftalarda uyandığımda bulantımda olsa içmemeye çalışıp yemek yiyim dedim ama yok midem çok kötü oluyo ilacı içmeden yemek yersem haliyle ihtiyaçlı bi alışkanlık oldu:/ ama içim hep çok rahatsız bebeğime zarar verir mi diye doktorumda tabi içmesen daha iyi ama geçmiyosa mecbur içiceksin yapıcak birşey yok doğuma kadar kullanan hastalarım oldu diyor. Aranızda hiç kullanan oldu mu uzun süre? Bebeğine zararı olan var mı hiç aranızda? umarım ki yoktur tabi ki