Damlacaa Kendimi 6 haftalık saniyodum bugün yedi haftalık oldum diye biliyodum e nabiza girdim 8 haftalık olduğumuzu öğrendim. Evet böylede ilgili bı anayim işte ben kendime güldüm sizde Gül’ün 🤷🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
kuzeymomsss Damlacaa bende sizden öğrenip baktım. 34 haftalığım normalde ama sistemde 35 yazıyor ne alaka ki🙄
Damlacaa Zehragniken asistanim kısmı var bütün bilgileriniz girili tabi doktorunuz sisteme girdiyse benim doktorum kilom haftamiz vs herseyi girmiş
Zehragniken Damlacaa Çok güzel birseymiş ya nasıl keşfedemedim bu zamana kadar 😂 bende 19 haftaligim 21 yazıyor niyeyse
uraz_ve_annesi- Sanırım orda 1 hafta ilerde hesaplıyor çünkü bende uygulamaya göre 20 haftalık orda 21 haftalık 😂
CansuDRY uraz_ve_annesi- Kaç haftalık olduğunuzu değil, kaçıncı haftanın içinde olduğunuzu gösteriyor.
Damlacaa Sohret_demirkan son adet tarihime göre ilerliyoruz e nabiza da son adet tarihim girili. Sitede 7+1 olarak yazıyı nabizda 8 hafta tahminimce yedi hafta bitti sekizinci haftayı dolduruyor olarak gösteriyor sitede. E nabizda işte yedi hafta bitti gün gün doldurulmuş gostermiyo direkt sekiz hafta diyo biraz karışık yazdım ama öyle tahmin ediyorhm
Sohret_demirkan Damlacaa aynen öyle anladım ben seni de benim ve doktorun takibi 24+2 e nabızda 26 görünüyorum saçma bi şekilde çünkü benim e nabızdan son adet tarihim yanlış girilmiş Nası olduysa o değil yani benim adet tarihim 😂
mottorelax Adet tarihim doğru girilmiş doğuma 11 gün kaldı diyor uygulamada da öyle yazıyor ama 39 hafa diyor uygulamada 38+3 yazıyor. Heyecan yaptım 18.04 te de tahmini doğum yazmış 😍😍
Elifkc Damlacaa kız bende 36+4oldum ama sen yazınca girip baktım e nabizda 38haftalik görünüyorum. Şaşırdım valla