Aysnr11 Merhaba kızlar reglime daha 6 gün var bugün hafif pempemsi kahvemsi bir akıntı geldi sonra adet oluyorum sandım pet koydum ama tık yok başka gelmedi yerleşme kanaması mıdır acaba ? Başından geçen oldu mu böyle bir durum ?
Kedilitazeanne1 Aysnr11 benimde adetimden 3 gün sonra peceteye geldi bende adet oldum sandım ama ped koydum tık yoktu hiç akmamisti. Yerleşme kanamasıymis şuan 8+6 haftalık hamileyim🙈
Aysnr11 Kedilitazeanne1 İnşallah öyledir ya bakalım lavaboya gidip duruyorum gelen giden var mı diye 😂
Kedilitazeanne1 Aysnr11 bende paranoyak gibi sürekli gidip gelip bakiyodum pedime akmismi diye 😁 adet gününüzü bekleyin 1 gün gecikirse kan verin kanda 2 3 günlük bebekte olsa çıkıyor zaten
Aysnr11 Kedilitazeanne1 İlk fırsatta vereyim diyorum ne olsa kanda gecikme olmasa bile çıkabiliyor hayırlısı olsun inşallah vardır 🥰
Kedilitazeanne1 Aysnr11 ay çok sevindim hayırlısı olsun inşallah hayırlısıyla sağlıkla kucağınıza alırsınız bebişinizi🌹
Aysnr11 Kedilitazeanne1 Yanlış telafuz ettim galiba 🙈 şuan hamile değilim ama olursam 2. Gebelik olcak demek istemiştim ☺️ İnşallah en kısa zaman da alırım güzel haberleri 🤍
siriniko2511 Bana da aynısı oldu. Pembemsi bir kan geldi şimdi 11+2 yiz😊 kan testi için adet gününüzü bekleyin ama size en büyük tavsiyem😊
Aysnr11 siriniko2511 Valla kan da sayılmaz beyaz ve pembe arası çok çok açık pembe ünşallah yerleşme kanamasıdır 🥰