Merhabalar. Evliligimin ilk aylarinda bebek sahibi olamadim. Burdan okudugum kadari ile sogan kuru yaptim ve hamile kaldim. Bebeğim suan 2 yasina girmek uzere. Fakat bebegim erken dunyaya geldi. 28. Haftada 1000 gram olarak. Acaba yaptigim bu kurden olabilir mi? Bu sekilde hamile kalip zamaninda dogum yapan oldu mu?