10 gün vardı normalde tarihe ama bugün Nst de sancım çıkınca acil aldı doktor 37+4 tüm yemek yediğim için 4-5 saat bekletti sonra spinal anestezi ile yavrumu kucağıma aldım ilkine göre saha kolay geçti sonrası ama ameliyat esnasında ilk doğumum daha rahattı bunda biraz bastırmaları hissettim ilkinde hiç bir şey hissetmiyordum ama ikincinin sonrası daha rahat oldu şu an rahatça yürütüyorum kalkıyorum ilk yürüyüşü atlattıgımdan beri şükür sormak istedikleriniz varsa müsait oldukça cevaplarım Allahım hepinize yavrularınıza sağ Salim kavuşmayı nasip etsin inşallah 🙏🏽