nazliaynaci Merhabalar bugun e bebekten baby mom markasının Manuel gögüs pompasını aldım kullanmadan önce nasıl temizlemeliyim kaynatma yöntemi uygun olur mu? Kullanan varsa siz nasıl yapıyorsunuz
Aloneanqel nazliaynaci ben de wee nin manuel almıştım. Çok zor oluyor sağması. Tek tek elim kolum kopuyordu. Elektrikli şarjlı aldım bir de 🤷🏻♀️ O şahane sağım yaptı maşallah 🙏🏻🙏🏻
Nazlimom nazliaynaci ben suyu kaynatıp ocaktan alıp içine attim 5 dkya yakın mochi ve wee babynin var ikiside işime yariyor elektrikliye okdr para vermeye gerek yok
suscarparimm nazliaynaci Philips elektrikli aldım ve gerçekten memnunum kendim çalışıyorum baya kolaylık sağladı zaman kaybı değil manueldeki gibi aparatlarını kaynatıyorum sirkeli suyla arada bir birde biberon temizleyicisiyle temizliyorum
Aloneanqel Nazlimom manuel güzel çekmiyor. Boş yere para kaybı bence. Ben elektrikli kullanıyorum hiç de gereksiz değil. Ayrıca manuel de var elim ağrıdı sürekli onu pompalamaktan